- февруари 21, 2018
- |mkd blog
- | 0
Мотивацијата на вработените е постојан предизвик на работа. Супервизорите и менаџерите одат по тежок пат, особено во работни средини кои не го потенцираат задоволството на вработените како дел од прифатена и поддржана целокупна деловна стратегија.
Од една страна, тие ја препознаваат својата моќ во извлекувањето на најдобрите вработени што треба да ги понудат, додека од друга страна, можеби нема да се чувствуваат поддржани, наградени или признаени за својата работа за развој на мотивирани, придонесувачки вработени.
Предлог за менаџери? Преземете го тоа. Ниту една работна околина никогаш нема совршено да ги поддржува вашите напори да им помогне на вработените да изберат мотивирани однесувања на работа. Дури и повеќето поддржувачки работни места обезбедуваат дневни предизвици и честопати се чини дека работат со вкрстени цели со вашите цели и напори за поттикнување на мотивација на вработените.
Без разлика каква клима обезбедува вашата организација за поддршка на мотивацијата на вработените, можете да создадете околина што поттикнува и повикува мотивација од вработените.
Вработените сакаат да бидат членови на толпата, луѓе кои знаат што се случува на работа веднаш штом ќе знаат другите вработени. Тие сакаат информации потребни за да ги завршат своите работи. Ним им требаат доволно информации за да донесат добри одлуки за нивната работа.
Запознајте се со вработените по состаноците на раководниот персонал за да ги ажурирате сите информации за компанијата што можат да влијаат на нивната работа. Промената на датумите, повратните информации од клиентите, подобрувањата на производите, можностите за обука и ажурирањата за новите одделенски извештаи или структурите на интеракција се важни за вработените. Комуницирајте повеќе отколку што мислите дека е потребно.
Запрете со работната површина на вработените кои се особено погодени од промена за да комуницираат повеќе. Осигурете се дека вработениот е јасен за тоа што значи промената за нивната работа, цели, алокација на време и одлуки.
Секојдневно комуницирајте со секој вработен кој ќе ве известува. Дури и пријатно добро утро му овозможува на вработениот да се вклучи со вас.
Одржете седмичен состанок еден на еден со секој вработен кој ќе ве известува. Тие сакаат да знаат дека ќе го имаат ова време секоја недела. Охрабрете ги вработените да се подготвени со прашања, барања за поддршка, идеи за решавање проблеми во врска со нивната работа и информации што ќе ве спречат да не бидете заслепени или разочарани од неисполнувањето на распоредот или како обврски.